p.
Kamila Tomicka
Zajęcia
logopedyczne
Poniedziałek
Grupa 1:
Oskar A.
Wiktor S.
Filip Z.
Oskar Ch.
Grupa 2:
Maksymilian M.
Krystian S.
Patryk K.
Środa
Grupa 3:
Nikodem N.
Krzysztof S.
Michał W.
Piątek
Grupa 4:
Michał C.
Grupa 5:
Mateusz K.
Marcin S.
Kamil S.-S.
Grupa 1:
Oskar A.
Wiktor S.
Filip Z.
Oskar Ch.
Grupa 2:
Maksymilian M.
Krystian S.
Patryk K.
Środa
Grupa 3:
Nikodem N.
Krzysztof S.
Michał W.
Piątek
Grupa 4:
Michał C.
Grupa 5:
Mateusz K.
Marcin S.
Kamil S.-S.
Przed zajęciami
wybierz kilka ćwiczeń artykulacyjnych
i oddechowych i je wykonaj. Ćwiczenia dla wszystkich grup.
i oddechowych i je wykonaj. Ćwiczenia dla wszystkich grup.
Usprawnianie dowodowego aparatu artykulacyjnego - załącznik pdf
Zadania dla
poszczególnych grup
22 - 26.06.2020 r.
Zajęcia logopedyczne dla wszystkich grup.
Poćwicz i utrwal wymowę głosek szumiących na dotychczas otrzymanym materiale słowno-obrazkowym.
15 - 19.06.2020 r.
Grupa 1, 3, 5
Grupa 2, 4
Przeczytaj tekst. Odpowiedz na pytania.8 - 10.06.2020 r.
Grupa 1, 3, 5
Czytaj, powtarzaj
Powtarzaj całe zwroty
Grupa 2, 4
Grupa 1, 3, 5
Czytaj, powtarzaj
Powtarzaj całe zwroty
Grupa 2, 4
Naucz się pięknie czytać wiersz
1 - 5.06.2020 r.
Grupa 1, 3, 5
Grupa 2, 4
Grupa 1, 3, 5
Grupa 2, 4
25 - 29.05.2020 r.
Grupa 1, 3, 5
Naucz się na pamięć rymowankiGrupa 2, 4
Przeczytaj tekst. Odpowiedz na pytania pełnymi zdaniami.18 - 22.05.2020 r.
Grupa 1, 3, 5
PowtarzajGrupa 2, 4
Przeczytaj zdania, następnie zapisz je z pamięci.
11 - 15.05 2020 r.
Grupa 1, 3, 5
Powtórz wyrazy
Różnicowanie głosek s i sz w parach wyrazów
Grupa 2, 4
SZ - S
S - SZ
6.05.2020 r.
Grupa 3, 4, 5
Rodzic odczytuje zdanie, a dziecko powtarza je, jeśli jest prawidłowe, bądź poprawia w przypadku zdania nieprawidłowego.
- "W lesie szumią drzewa"
- "Dzieci przyniosły do szkoły szyszki i kasztany"
- "Agnieszka niesie kosyk"
- "Leszek ma kaszel i nie poszedł do skoły"
- "Drogą sło sześd szakali"
- "W szafie wisą spodnie"
- Na stole stoi blaszana miska"
- "Mateusz ma pluszowego misia"
Grupa 3, 4, 5
Zagadki słowne
Prowadzący mówi zagadki, dziecko zgaduje:
- "Zamiast paska na brzuszku, podtrzymują ci spodnie maluszku" (szelki)
- "Szerszy lub węższy, krótszy lub dłuższy, by zimą osłonił twą szyję i uszy" (szalik)
- "Gdy jest błoto, gdy deszcz pada, wtedy chętnie je zakładam, mama też się nie oburzy, gdy w nich wejdę do kałuży" (kalosze)
27.04 -
30.04.2020 r.
Grupa 1, 3, 5
załącznik 1
załącznik 2
załącznik 3
Grupa 2, 4
załącznik 1
załącznik 2
załącznik 3
tydzień
20.04 - 24.04
Grupa 1, 3, 5 - utrwalenie głoski "cz"
1. Powtarzaj głośno i wyraźnie sylaby, a następnie wyrazy:
- cza, czo, czu, cze, czy
- acz, ocz, ucz, ecz, ycz
- acza, oczo, uczu, ecze, yczy
- czapka, czajnik, czopek, czosnek, czarny, czarodziej, czerwony, czujny, czołg
- kubeczek, klucze, kaczor, maczuga, wieczór, łóżeczko, czapeczka
2. Przeczytaj wiersz kilka razy, naucz się go na pamięć.
"Kubeczek"
Mój kubeczek z kaczorem,
chętnie trzymam wieczorem.
W nim czekolada czy mleczko,
a potem czyste łóżeczko.
Mój kubeczek z kaczorem,
chętnie trzymam wieczorem.
W nim czekolada czy mleczko,
a potem czyste łóżeczko.
Grupa 2 i 4 - utrwalenie głoski "cz".
Rozwiąż zagadki, głośno wymów ich rozwiązania.
Zagadki - załacznik pdf
Naucz się na pamięć wiersza
Wiersz "Kaczka" - załącznik pdf