p.
Agnieszka Berent
Język
angielski klasa I
25.06.2020 r.
Temat: Toys and food. Powtórzenie słownictwa z kategorii
zabawki i jedzenie.
1. Zapisanie tematu.
2. Wykonanie karty pracy z załącznika.
9 czerwca 2020
Temat: Do you like dogs? Czy ty lubisz psy? Utrwalenie nazw ubrań, zabawek, produktów spożywczych.
1. Zapisanie tematu.
2. Popatrz na obrazek w zad.11 str.65 w podręczniku i do podanych nazw zwierząt lub ubrań dopisz numerek z postacią.
a) tortoise-………
b) green T-shirt…..
c) teddy bear….
d) rabbit……
e) purple sweater….
f) white T-shirt….
3. Zad. 11 i 12 str. 65 – zeszyt ćwiczeń.
4 czerwca 2020r.
Temat: I’m a bird. I’m blue. Przypomnienie nazw kolorów i zwierząt.
1. Zapisanie tematu.
2. Wykonanie zadania 5 i 7 z karty pracy z załącznika.
2 czerwca 2020r.
Temat:
Happy Children’s day! Szczęśliwego Dnia Dziecka.
Z
okazji Waszego wczorajszego Święta składam Wam najserdeczniejsze życzenia po
angielsku.!
28.05.2020
Temat: A party. Przyjecie urodzinowe.
1. Zapisanie tematu.
2. Przypomnienie nazw zabawek. Zadanie interaktywne.
https://wordwall.net/resource/411335/toys
3. Przypomnienie nazw produktów spozywczych.Zadanie interaktywne.
https://wordwall.net/resource/1258873/angielski/food-gra-dominika-1a
4. Praca domowa – ćw. 5 i 6 str. 62 (zeszyt ćwiczeń)
26.05.2020 r.
Temat: Mother’s Day. Dzień Matki.
1. Zapisanie tematu.
2. Wydrukowanie karty pracy - link:
Pokoloruj laurkę z życzeniami dla Twojej Mamy po angielsku :
“Happy Mother’S Day!”- “Szczęśliwego Dnia Mamy!”
3. Po skończonej pracy wręcz kartkę swojej mamie.
21.05.2020 r.
Temat: Pets 2. Nazwy zwierząt domowych- cz.2.
1. Zapisanie tematu lekcji.
2. Przypomnienie nazw zwierząt poznanych na ostatniej lekcji- wykonanie zadania 2 str. 60 (ćwiczenie).
3. Poznanie nowych nazw zwierząt:
- fish[fysz]- ryba
- hamster[hamzter]- chomik
- horse[horz]- koń
- tortoise[tortojz]- żółw
4. Obejrzenie filmiku z poprzedniej lekcji w celu utrwalenia wymowy nowopoznanych słówek:
https://www.youtube.com/watch?v=jfRFxcHWqtQ
5. Wykonanie ćwiczenia 3 i 4 str. 61 (zeszyt ćwiczeń)
19.05.2020r
Temat: Pets. Zwierzęta domowe.
1. Zapisanie tematu.
2. Wprowadzenie nazw zwierząt domowych (zapisanie w zeszytach):
- bird[byrd]- ptak
- cat[kat]- kot
- dog[dog]-pies
- duck[dak]-kaczka
- mouse[małz]- mysz
- rabbit[rabit]- królik
3. Obejrzyj poniższy filmik, aby usłyszeć wymowę poznanych słówek. Pamietaj, że obowiązują cie tylko te słowa, wymienione w punkcie 2!
https://www.youtube.com/watch?v=jfRFxcHWqtQ
4. Wykonaj ćwiczenie interaktywne w celu utrwalenia poznanych słówek.
https://wordwall.net/resource/1470493/pets
5. Praca domowa- ćw. 1 str.60-zeszyt ćwiczeń.
Temat: Revision. Powtórzenie materiału z rozdziału “UBRANIA”.
12.05.2020r.
Temat: She’s wearing brown boots. Ona ma na sobie brązowe buty.
1. Zapisanie tematu w zeszycie.
2. Przypomnienie i utrwalenie nazw poznanych ubrań-wykonanie poniższych ćwiczeń interaktywnych:
https://wordwall.net/resource/1466254/angielski/clothes
https://wordwall.net/resource/1193335/clothes
3. Na podstawie obrazków z podręcznika, z zadania 16 str.59 napisz obok podanych zdań Yes lub No
Picture 1 (Obrazek 1)
- She’s wearing a white coat……………….. (Ona ma na sobie biały płaszcz)
- She’s wearing purple dress………………...(Ona ma na sobie różową sukienkę)
- She’s wearing red shoes…………………...(Ona ma na sobie czerwone buty)
Picture 2 (Obrazek 2)
- He’s wearing brown trousers……………….(On ma na sobie brązowe spodnie)
- He’s wearing white shirt……………………(On ma na sobie białą koszulę)
- He’s wearing pink sweater………………….(On ma na sobie różówy sweter)
4. Praca domowa
Narysuj w zeszycie lub na kartce siebie w swoich ulubionych ubraniach, a potem opisz w jednym zdaniu co masz na sobie uzupełniając zdanie: Today I’m wearing…………………………………
(wykonaną pracę prześlij do piątku na messanger lub adres email berentmarcin@op.pl)
7.05.2020 r.
Temat: The weather’s clothes. Ubrania na różną pogodę.
1. zapisanie tematu lekcji.
2. Zwroty, które zapisujemy do zeszytu:
It’s hot. Jest gorąco. (rysujemy słoneczko)
shorts[szortz]-krótkie spodenki
It’s cold. Jest zimno (rysujemy deszczyk)
-scarf[skarf]- szalik
3. Wykonaj zadanie interaktywne, aby poćwiczyć poznane zwroty i słowa.
https://learningapps.org/2133371
4. Zad.14 str.58 (podręcznik)
Ubierz osoby z obrazków zgodnie z pogodą:
- chłopiec (a boy)
It’s hot. I’m wearing……………………………………….
-dziewczynka (a girl)
It’s cold. I’m wearing……………………………………..
5. Praca domowa zad.13 str.58
Temat: I’m wearing a green sweater.
1. zapisanie tematu w zeszycie.
2. Przypomnienie nazw kolorów. Wykonaj poniższe zadania interaktywne.
https://wordwall.net/resource/237167/colours
https://wordwall.net/resource/670966/angielski/colours
3. Przypomnienie nazw ubrań. Wykonaj poniższe zadanie interaktywne.
https://wordwall.net/resource/335048/clothes
4. Napisz w zeszycie w co jesteś dzisiaj ubrany(ubrana) dodaj kolor.
Today I’m wearing…………………. and…………………
5. Praca domowa ćw. 7,8 str.55 – zeszyt ćwiczeń.
28.04.2020
Temat: My clothes- nazwy ubrań c.d.
1. Zapisanie tematu.
2. Nowe słówka (zapisanie w zeszycie):
coat [kołt]- płaszcz
shoes[szus]-buty
sweater[słeter]-sweter
T-shirt[tiszyrt]- koszulka na krótki rękaw
wyrażenie: I’m wearing….[aim łering]- Ja mam na sobie…..
3. Obejrzenie filmiku z ostatnich zajęć w celu utrwalenia wymowy nowych słów.
https://www.youtube.com/watch?v=pHer1COWyrQ
4. Wykonaj poniższe zadania interaktywne w celu utrwalenia nazw ubrań
https://learningapps.org/2012169
https://learningapps.org/8761593
5. Zrób ćwiczenia:
4 str.53 - zeszyt ćwiczeń
2 str.83 - zeszycie ćwiczeń.
23.04.2020r.
Temat: My clothes- wprowadzenie nazw ubrań.
1. Zapisanie nowego tematu.
2. Wprowadzenie nowego słownictwa (zapis w zeszycie):
boots [buts]- buty
dress[dres]- sukienka
hat[hat]-kapelusz
shirt[szirt]- koszula
skirt[skyrt]-spódniczka
trousers-[trałzers]-spodnie
3. Sprawdz wymowę słówek ogladając film z poniższego linku
(obowiązuja cie tylko słówka z dzisiejszej lekcji , nie wszystkie
wystepujace w filmie)
https://www.youtube.com/watch?v=pHer1COWyrQ
4. wykonaj zadanie 1 i 2 ze strony 52 – zeszyt ćwiczeń oraz 1 ze strony 83.
21.04.2020 r.
Temat: What’s your favourite room? Jakie jest twoje ulubione pomieszczenie w domu?
1. Zapisz temat w zeszycie.
2. Odpowiedz na pytanie z dzisiejszego tematu w zeszycie:
My favourite room is……...(podaj nazwę twojego ulubionego pomieszczenia -po angielsku).
3. Wykonaj zad.16 str.51 z podręcznika. Przeczytaj wyrazy pod obrazkiem i wybierz, które pasują do sytuacji na obrazku.
4. Narysuj w zeszycie lub na kartce swój pokój. Prace odeślij na adres berentmarcin@op.pl lub na mój messenger.
16.04.2020 r.
Temat: It’s a strange house! Dziwne domy. (zapis w zeszycie)
1. Przypomnij sobie nazwy pomieszczeń i przedmiotów w domu. Wykonaj ćwiczenia online (link poniżej)
https://learningapps.org/4832411
2. Przyjrzyj się obrazkom przedstawiającym różne, nietypowe domy z zad.13 str.50 w podręczniku i zapisz poniższe nazwy w zeszycie.
1. dom-ślimak (snail house)
2. dom-twarz (face house)
3. dom-but (boots house)
3. Zad.13 str. 50 -zeszyt ćwiczeń.
4. Praca domowa- Wykonaj plakat jakiegoś ‘niezwykłego domu’. Możesz go zrobić w zeszycie lub na kartce-dowolną techniką. Wykonane prace prześlij do mnie do wtorku (21 kwietnia) na adres berentmarcin@op.pl
Temat: Is it in the bathroom?
Ustalanie połozenia przedmiotów w domu. (zapisz w
zeszycie)
1.
Przypomnij sobie nazwy
pomieszczeń i przedmiotów w domu. Wykonaj ćwiczenia online
(link poniżej)
https://learningapps.org/3603552
2.
Przyjrzyj sie obrazkowi
na str.46 gdzie leży duży, zielony potwór (MONSTER) I
odpowiedz na pytanie:
Where’s
the monster? Gdzie
jest potwór?
Zapisz
odpowiedz w
zeszycie:
It’s
in
the…………………
(podaj
nazwę pomieszczenia po angielsku)
3.
Zrób zadanie 5 str.46 i
3 str.83 w zeszycie ćwiczeń.
2.04.2020 r.
Temat: My house c.d. Przedmioty w domu (zapis w zeszycie)
1. Utrwalamy poznane słownictwo - pomieszczenia w domu
Wykonaj poniższe ćwiczenie online:
https://learningapps.org/3291261
2. Poznacie teraz nowe wyrazy, tym razem są to nazwy przedmiotów, które znajdują się w domu. Przepiszcie je do zeszytu:
chair - krzesło
door - drzwi
table - stół
window - okno
Obejrzyjcie i posłuchajcie piosenki, w której występują poznane przez was dzisiaj słowa, ale uwaga, jest ich tam dużo więcej! Was obowiązują tylko te 4 napisane w punkcie 2.
3. Wykonaj zadanie 4 str. 45 i 2 str. 81 w zeszycie ćwiczeń.
31.03.2020 r.
Temat: My house. Mój dom - pomieszczenia w domu (zapisujemy w zeszycie)
1. Poznasz teraz nowe słowa związane z domem. Zapisz je w zeszycie i obejrzyj poniższy filmik, który pokaże ci jak je wymawiać. Obowiązują cię tylko te słowa, które zapisałam poniżej, mimo że występują w filmie:
house - dombathroom - łazienka
bedroom - sypialnia
kitchen - kuchnia
living room - pokój gościnny (salon)
garden - ogród
My house - film
2. Wykonaj zadanie 2 str. 44 i zad. 1 str.83 w zeszycie ćwiczeń.