p. Agnieszka Berent

Język angielski klasa I

25.06.2020 r.

23 czerwca 2020r.

Temat: Toys and food. Powtórzenie słownictwa z kategorii zabawki i jedzenie.
1. Zapisanie tematu.
2. Wykonanie karty pracy z załącznika. 




9 czerwca 2020

Temat: Do you like dogs? Czy ty lubisz psy? Utrwalenie nazw ubrań, zabawek, produktów spożywczych.


1. Zapisanie tematu.

2. Popatrz na obrazek w zad.11 str.65 w podręczniku i do podanych nazw zwierząt lub ubrań dopisz numerek z postacią.

a) tortoise-………

b) green T-shirt…..

c) teddy bear….

d) rabbit……

e) purple sweater….

f) white T-shirt….

3. Zad. 11 i 12 str. 65 – zeszyt ćwiczeń.




4 czerwca 2020r.

Temat: I’m a bird. I’m blue. Przypomnienie nazw kolorów i zwierząt.


1. Zapisanie tematu.

2. Wykonanie zadania 5 i 7 z karty pracy z załącznika.

Załącznik - link.




2 czerwca 2020r.

Temat: Happy Children’s day! Szczęśliwego Dnia Dziecka.

 

Z okazji Waszego wczorajszego Święta składam Wam najserdeczniejsze życzenia po angielsku.!




Załącznik

Pokolorujcie obrazek z załącznika. Pozdrawiam serdecznie!





28.05.2020

Temat: A party. Przyjecie urodzinowe.


1. Zapisanie tematu.

2. Przypomnienie nazw zabawek. Zadanie interaktywne.

https://wordwall.net/resource/411335/toys


3. Przypomnienie nazw produktów spozywczych.Zadanie interaktywne.

https://wordwall.net/resource/1258873/angielski/food-gra-dominika-1a


4. Praca domowa – ćw. 5 i 6 str. 62 (zeszyt ćwiczeń)




26.05.2020 r.

Temat: Mother’s Day. Dzień Matki.


1. Zapisanie tematu.

2. Wydrukowanie karty pracy - link:

Pokoloruj laurkę z życzeniami dla Twojej Mamy po angielsku :

Happy Mother’S Day!”- “Szczęśliwego Dnia Mamy!”

3. Po skończonej pracy wręcz kartkę swojej mamie.


21.05.2020 r.

Temat: Pets 2. Nazwy zwierząt domowych- cz.2.


1. Zapisanie tematu lekcji.

2. Przypomnienie nazw zwierząt poznanych na ostatniej lekcji- wykonanie zadania 2 str. 60 (ćwiczenie).

3. Poznanie nowych nazw zwierząt:

    - fish[fysz]- ryba

    - hamster[hamzter]- chomik

    - horse[horz]- koń

    - tortoise[tortojz]- żółw

4. Obejrzenie filmiku z poprzedniej lekcji w celu utrwalenia wymowy nowopoznanych słówek:

https://www.youtube.com/watch?v=jfRFxcHWqtQ

5. Wykonanie ćwiczenia 3 i 4 str. 61 (zeszyt ćwiczeń)



19.05.2020r

Temat: Pets. Zwierzęta domowe.



1. Zapisanie tematu.

2. Wprowadzenie nazw zwierząt domowych (zapisanie w zeszytach):

    - bird[byrd]- ptak

    - cat[kat]- kot

    - dog[dog]-pies

    - duck[dak]-kaczka

    - mouse[małz]- mysz

    - rabbit[rabit]- królik

3. Obejrzyj poniższy filmik, aby usłyszeć wymowę poznanych słówek. Pamietaj, że obowiązują cie tylko te słowa, wymienione w punkcie 2!

https://www.youtube.com/watch?v=jfRFxcHWqtQ

4. Wykonaj ćwiczenie interaktywne w celu utrwalenia poznanych słówek.

https://wordwall.net/resource/1470493/pets

5. Praca domowa- ćw. 1 str.60-zeszyt ćwiczeń.




14.05.2020 r.

Temat: Revision. Powtórzenie materiału z rozdziału “UBRANIA”.


W celu otworzenia zajęć proszę kliknąć na temat lekcji.


12.05.2020r.

Temat: She’s wearing brown boots. Ona ma na sobie brązowe buty.


1. Zapisanie tematu w zeszycie.

2. Przypomnienie i utrwalenie nazw poznanych ubrań-wykonanie poniższych ćwiczeń interaktywnych:

https://wordwall.net/resource/1466254/angielski/clothes

https://wordwall.net/resource/1193335/clothes

3. Na podstawie obrazków z podręcznika, z zadania 16 str.59 napisz obok podanych zdań Yes lub No

Picture 1 (Obrazek 1)

    - She’s wearing a white coat……………….. (Ona ma na sobie biały płaszcz)

    - She’s wearing purple dress………………...(Ona ma na sobie różową sukienkę)

    - She’s wearing red shoes…………………...(Ona ma na sobie czerwone buty)

Picture 2 (Obrazek 2)

    - He’s wearing brown trousers……………….(On ma na sobie brązowe spodnie)

    - He’s wearing white shirt……………………(On ma na sobie białą koszulę)

    - He’s wearing pink sweater………………….(On ma na sobie różówy sweter)

4. Praca domowa

Narysuj w zeszycie lub na kartce siebie w swoich ulubionych ubraniach, a potem opisz w jednym zdaniu co masz na sobie uzupełniając zdanie: Today I’m wearing…………………………………

(wykonaną pracę prześlij do piątku na messanger lub adres email berentmarcin@op.pl)




7.05.2020 r.

Temat: The weather’s clothes. Ubrania na różną pogodę.


1. zapisanie tematu lekcji.

2. Zwroty, które zapisujemy do zeszytu:


It’s hot. Jest gorąco. (rysujemy słoneczko)

shorts[szortz]-krótkie spodenki

It’s cold. Jest zimno (rysujemy deszczyk)

-scarf[skarf]- szalik


3. Wykonaj zadanie interaktywne, aby poćwiczyć poznane zwroty i słowa.

https://learningapps.org/2133371


4. Zad.14 str.58 (podręcznik)

Ubierz osoby z obrazków zgodnie z pogodą:

- chłopiec (a boy)

It’s hot. I’m wearing……………………………………….

-dziewczynka (a girl)

It’s cold. I’m wearing……………………………………..


5. Praca domowa zad.13 str.58


30.04.2020

Temat: I’m wearing a green sweater.


1. zapisanie tematu w zeszycie.

2. Przypomnienie nazw kolorów. Wykonaj poniższe zadania interaktywne.

https://wordwall.net/resource/237167/colours

https://wordwall.net/resource/670966/angielski/colours

3. Przypomnienie nazw ubrań. Wykonaj poniższe zadanie interaktywne.

https://wordwall.net/resource/335048/clothes

4. Napisz w zeszycie w co jesteś dzisiaj ubrany(ubrana) dodaj kolor.

Today I’m wearing…………………. and…………………

5. Praca domowa ćw. 7,8 str.55 – zeszyt ćwiczeń.




28.04.2020

Temat: My clothes- nazwy ubrań c.d.


1. Zapisanie tematu.

2. Nowe słówka (zapisanie w zeszycie):

    coat [kołt]- płaszcz

    shoes[szus]-buty

    sweater[słeter]-sweter

    T-shirt[tiszyrt]- koszulka na krótki rękaw

    wyrażenie: I’m wearing….[aim łering]- Ja mam na sobie…..

3. Obejrzenie filmiku z ostatnich zajęć w celu utrwalenia wymowy nowych słów.

https://www.youtube.com/watch?v=pHer1COWyrQ

4. Wykonaj poniższe zadania interaktywne w celu utrwalenia nazw ubrań

https://learningapps.org/2012169

https://learningapps.org/8761593

5. Zrób ćwiczenia:

    4 str.53 - zeszyt ćwiczeń

    2 str.83 - zeszycie ćwiczeń.




23.04.2020r.

Temat: My clothes- wprowadzenie nazw ubrań.


1. Zapisanie nowego tematu.

2. Wprowadzenie nowego słownictwa (zapis w zeszycie):

boots [buts]- buty

dress[dres]- sukienka

hat[hat]-kapelusz

shirt[szirt]- koszula

skirt[skyrt]-spódniczka

trousers-[trałzers]-spodnie

3. Sprawdz wymowę słówek ogladając film z poniższego linku

(obowiązuja cie tylko słówka z dzisiejszej lekcji , nie wszystkie

wystepujace w filmie)

https://www.youtube.com/watch?v=pHer1COWyrQ


4. wykonaj zadanie 1 i 2 ze strony 52 – zeszyt ćwiczeń oraz 1 ze strony 83.




21.04.2020 r.

Temat: What’s your favourite room? Jakie jest twoje ulubione pomieszczenie w domu?


1. Zapisz temat w zeszycie.


2. Odpowiedz na pytanie z dzisiejszego tematu w zeszycie:

My favourite room is……...(podaj nazwę twojego ulubionego pomieszczenia -po angielsku).


3. Wykonaj zad.16 str.51 z podręcznika. Przeczytaj wyrazy pod obrazkiem i wybierz, które pasują do sytuacji na obrazku.


4. Narysuj w zeszycie lub na kartce swój pokój. Prace odeślij na adres berentmarcin@op.pl lub na mój messenger.




16.04.2020 r.

Temat: It’s a strange house! Dziwne domy. (zapis w zeszycie)


1. Przypomnij sobie nazwy pomieszczeń i przedmiotów w domu. Wykonaj ćwiczenia online (link poniżej)


https://learningapps.org/4832411


2. Przyjrzyj się obrazkom przedstawiającym różne, nietypowe domy z zad.13 str.50 w podręczniku i zapisz poniższe nazwy w zeszycie.


1. dom-ślimak (snail house)

2. dom-twarz (face house)

3. dom-but (boots house)


3. Zad.13 str. 50 -zeszyt ćwiczeń.


4. Praca domowa- Wykonaj plakat jakiegoś ‘niezwykłego domu’. Możesz go zrobić w zeszycie lub na kartce-dowolną techniką. Wykonane prace prześlij do mnie do wtorku (21 kwietnia) na adres berentmarcin@op.pl




7.04.2020r

Temat: Is it in the bathroom? Ustalanie połozenia przedmiotów w domu. (zapisz w zeszycie)

 

1. Przypomnij sobie nazwy pomieszczeń i przedmiotów w domu. Wykonaj ćwiczenia online (link poniżej)

 

https://learningapps.org/3603552

 

2. Przyjrzyj sie obrazkowi na str.46 gdzie leży duży, zielony potwór (MONSTER) I odpowiedz na pytanie:

 

Where’s the monster? Gdzie jest potwór?

Zapisz odpowiedz w zeszycie:

It’s in the………………… (podaj nazwę pomieszczenia po angielsku)

 

3. Zrób zadanie 5 str.46 i 3 str.83 w zeszycie ćwiczeń.



2.04.2020 r.

Temat: My house c.d. Przedmioty w domu (zapis w zeszycie)

1. Utrwalamy poznane słownictwo - pomieszczenia w domu

Wykonaj poniższe ćwiczenie online:

https://learningapps.org/3291261

2. Poznacie teraz nowe wyrazy, tym razem są to nazwy przedmiotów, które znajdują się w domu. Przepiszcie je do zeszytu:

chair - krzesło

door - drzwi

table - stół

window - okno

Obejrzyjcie i posłuchajcie piosenki, w której występują poznane przez was dzisiaj słowa, ale uwaga, jest ich tam dużo więcej! Was obowiązują tylko te 4 napisane w punkcie 2.

My room - piosenka

3. Wykonaj zadanie 4 str. 45 i 2 str. 81 w zeszycie ćwiczeń.





31.03.2020 r.

Temat: My house. Mój dom - pomieszczenia w domu (zapisujemy w zeszycie)

1. Poznasz teraz nowe słowa związane z domem. Zapisz je w zeszycie i obejrzyj poniższy filmik, który pokaże ci jak je wymawiać. Obowiązują cię tylko te słowa, które zapisałam poniżej, mimo że występują w filmie:

house - dom
bathroom - łazienka
bedroom - sypialnia
kitchen - kuchnia
living room - pokój gościnny (salon)
garden - ogród

My house - film

2. Wykonaj zadanie 2 str. 44 i zad. 1 str.83 w zeszycie ćwiczeń.












































LICZNIK ODWIEDZIN