p. Agnieszka Berent

Język angielski klasa II

25.06.2020 r.


22 czerwca 2020r.

Temat: Rewiev- powtórzenie słownictwa ‘UBRANIA’


WYKONAJ ZADANIE Z KARTY PRACY (DOPASUJ NAZWĘ UBRANIA DO ODPOWIEDNIEGO ZDANIA)

Karta pracy - link




15 czerwca 2020

Temat: Rewiev- powtórzenie cz.1- części ciała.


Wykonaj kartę pracy według podanej tam instrukcji. Powodzenia!

Karta pracy - link



8 czerwca 2020

Temat: What can you see in the picture? Opisujemy, co widzimy na obrazku.


1. Utrwalenie nazw elementów krajobrazu i środków transportu- wykonaj krzyżówkę interaktywną.

https://wordwall.net/resource/2661455/angielski/landscape

2. Wykonanie zadania 8 str.55

Popatrz na obrazki (1 i 2) na str. 55 i dopisz do zdań (a-f), na którym obrazku widzisz wymieniony w zdaniu element.

Pamiętaj:

There’s..- Tu jest…

There are.. -Tu są….

a) There’s a river.- ….

b) There are three planes.-….

c) There’s a forest.-….

d) There are four tractors.-….

e) There are mountains.-…

f) There are two planes.-….





Data: 4 czerwca 2020r.

Temat: Transport- Środki transportu.


1. Zapisanie tematu.

2. Przypomnienie słownictwa z poprzednich zajęć – zad. 1 str.77 (zeszyt ćwiczeń)

3. Nowe słówka (zapisujemy w zeszycie) :

ŚRODKI TRANSPORTU:
- boat[bołt]- łódka

- bus-[bas]-autobus
- car[kar]-samochód

- lorry[lori]-ciężarówka

- plane[plejn]-samolot

- tractor[trakta]-traktor

- train[trejn]-pociąg

4. Poznaj wymowę słówek ogladając poniższy filmik (pamietaj, że obowiązują cię tylko wyrazy wymienione w punkcie 3)

https://www.youtube.com/watch?v=BZf6frPNrhg

5. Utrwalanie pisowni poznanych wyrazów – zad. 5 str. 52



Data: 1 czerwca 2020

Temat: Happy Children’s Day. Szczęśliwego Dnia Dziecka.



Dzisiaj jest Wasze święto, dlatego z tej okazji, życzę Wam dużo radości, uśmiechu i samych przyjemnych chwil. Niech się spełnią wszystkie wasze marzenia, a dusza dziecka niech żyje w Was jak najdłużej.

Happy Children’s day!!




28.05.2020

Temat: There are three mountains. Tutaj są trzy góry.


1. Zapisanie tematu.

2. Przypomnienie liczb od 1-10. Wykonaj zadanie interaktywne.


https://wordwall.net/resource/283516/numbers-1-10


3. Popatrz na obrazek z zadania 4 na stronie 53 i napisz w zeszycie ile znajduje się na nim poszczególnych elementów krajobrazu – zapisz w zeszycie.


4. Praca domowa – ćw. 3 str. 53 (zeszyt ćwiczeń)




25.05.2020

Temat: Our world. Nauka nazw elementów krajobrazu.


1. Zapisanie tematu

2. Nowe słownictwo:

    - river[riwer]- rzeka

    - forest[forest]- las

    - lake[lejk]- jezioro

    - mountain[małntejn]- góry

    - field[filt]- pole

    - town[tałn]- miasto

3. Nowe wyrażenie:

There’s…..[derz] – Tu jest…..

4. Obejrzyj filmik z poniższego linku ( od 1 do 7 minuty) i poćwicz pisownię i wymowę poznanych słówek:

https://www.youtube.com/watch?v=v-oGRMOCf6o

5. Praca domowa:

Zad.1 i 2 str. 50 – zeszyt ćwiczeń




18.05.2020

temat: Revision. Powtórzenie materialu z rozdziału 6 “He likes cheese”.


1. Zapisanie tematu w zeszycie.

2. Wykonaj zadania interaktywne w celu utrwalenia słownictwa z rozdziału.

https://learningapps.org/2033871

https://learningapps.org/9489267

3. Zad.18 str.51

Popatrz na tabelkę, w której Colette Linguini mówią, co lubią, a czego nie lubią jeść. Dokończ zdania dotyczące dziewczynki Collette, wpisując nazwę odpowiedniego produktu. Zdania zapisz w zeszycie.

likes-lubi

doesn’t like- nie lubi

Colette:

1. She doesnt’t like………………….

2. She likes…………………

3. She likes…………………

4. She likes……………..

5. She doesn’t like…………….

6. She likes………………….


4. W czwartek 21.05.2020 będzie test z rozdziału 6 “He likes cheese”. Test wyśle p.Ania Michalak indywidualnie na emaile. Rozwiązane testy proszę wysłać na adres berentmarcin@op.pl lub na messanger.




14.05.2020

TEMAT:What’s for lunch? Nazwy posiłków.


1. zapisanie tematu lekcji.

2. Nazwy posiłków (zapis w zeszytach):

breakfast [brekfast]- śniadanie

lunch[lancz]- II śniadanie lub wczesny obiad ok. Godz.13:00

dinner[diner]-obiad

cereal[sirijal]-płatki zbożowe

3. Popatrz na obrazek w zad.14 na str.50 i dopasuj odpowiedni posiłek (breakfast, lunch, dinner):

Picture 1-……………………………

Picture 2-……………………………

Picture 3-……………………………

4. Praca domowa- ćw.13 str.48 (zeszyt ćwiczeń)



11.05.2020 r.

Temat: Story time- Historyjka obrazkowa.


1. Zapisanie tematu w zeszycie.

2. Przypomnienie słownictwa związanego z jedzeniem – wykonanie zadania 2 str.76 -zeszyt ćwiczeń.

3. Zapoznanie się z historyjką obrazkową – str. 48.

Czytamy zdania i odpowiadamy na pytanie:

Does Donald like tomatoes? (Czy Donald lubi pomidory?)

4. Wykonanie ćw. 9 i 10 str. 46- zeszyt ćwiczeń.



7.05.2020 r.

Temat: Vegetables. Nazwy warzyw.


1. Zapisanie tematu w zeszycie.

2. Słownictwo:

carrots[karotz]- marchewka

mushrooms[maszrumz]-grzyby

onions[anjonz]-cebula

peas[piz]-groszek

salad[salat]-sałatka

tomatoes[tomatołz]- pomidory

3. Zadanie poniżej pozwoli utrwalić nazwy warzyw.


https://wordwall.net/pl/resource/1234361/angielski/vegetables


4. Zadanie -piszemy do zeszytu.

Popatrz na rysunki dzieci z ćwiczenia 7 na str. 46, połącz palcem obrazki z produktami i dopasuj numer obrazka do zdania:

He likes salad. - Number….

She likes mushrooms.- Number….

He likes peas. - Number…

She likes tomatoes.- Number…


5. Praca domowa- zad. 6 str.44 zeszyt ćwiczeń.




30.04.2020r.

Temat: Do you like fish? Pytamy o produkty spożywcze, które lubimy.


1. Zapisanie tematu.

2. Przypomnienie słówek z ostatnich zajęć. Wykonanie zadań interaktywnych z poniższych linków.


https://wordwall.net/resource/918515/angielski/tiger-1-unit-4-food


https://wordwall.net/resource/1258873/angielski/food-gra-dominika-1a


3. Podręcznik str.45- zad.4. Popatrzcie na obrazek- Children at a birthday party! Dzieci są na przyjęciu urodzinowym. Spróbuj uzupełnić poniższe zdania w zeszycie, co lubią poszczególne dzieci na obrazku:

Number 1 likes………………………………..

Number 2 likes………………………………..

Number 3 likes……………………………….

Number 4 likes……………………………….


4. Praca domowa

Narysuj talerz z produktami, które chciałbyś (chciałabyś) zjeść na urodzinach kolegi lub koleżanki. Następnie opisz go pisząc I like………………………………...(podaj nazwy produktów).

(pracę mozesz wykonać w zeszycie lub na kartce. Rysunek wyślij na mail berentmarcin@op.pl lub messanger)




27.04.2020r.

Temat: He likes cheese. Nazwy produktów spożywczych.


1. Słownictwo z klasy 1 (chętni do zeszytu)

apple [epyl]-jabłko

banana[banana]-banan

bread[bred]-chleb

cake[kejk]-ciasto

cheese[czis]-ser

chicken[cziken]-kurczak

eggs[egz]-jajka

juice[dzus]-sok

meat[mit]-mięso

milk[milk]-mleko

oranges[orendzys]-pomarańcze

pears[perz]-gruszki

pizza[piza]-pizza

sandwiches[sendłiczez]-kanapiki

spaghetti[spageti]-spagetti

water[łoter]-woda


2. Nowe słówka związane z jedzeniem(do zeszytu)

fish[fisz]-ryba

grapes[grejps]-winogrona

mushrooms[maszrums]-grzyby

strawberries[strołberis]-truskawki


3. Obejrzyj ponizsze filmiki, aby utrwalić wymowę i pisownię słówek z lekcji.Pamietaj, że obowiązują cię tylko wyrazy z punktu 1 i 2, a nie wszystkie występujące w filmach!!


https://www.youtube.com/watch?v=S2hX3N7mHYk

https://www.youtube.com/watch?v=dxdm00GEWjo


4. Zwroty (do zeszytu)

I like….[aj lajk]- Ja lubię…..

I don’t like…..[aj dont lajk]- Ja nie lubię….

Do you like….[du ju lajk]?- Czy ty lubisz…?


5. Zad.1 i 2 str.42-zeszyt ćwiczeń




20.04.2020 r.

Temat: Revision- powtórzenie materiału z rozdziału 5 “I can jump”.


1. Zapisanie tematu lekcji.

2. Utrwalenie słownictwa na temat zwierząt poznanych w rozdziale 5:

- wykonaj poniższe ćwiczenie

https://www.anglomaniacy.pl/wildAnimalsMatching.htm

- Spróbuj znaleźć nazwy zwierząt w wykreślance z załącznika

- wykonaj zadanie 18 na stronie 43 - przeczytaj zdania i napisz 

nazwę zwierząt, które pasuje do opisu. Do zeszytu zapisuj tylko 

nazwy zwierząt, nie całe zdania.

3. Przygotuj się do sprawdzianu, który napiszesz w czwartek- 

23.04.2020r. Karte pracy otrzymasz na maila od wychowawcy – 

Anny Michalak. Uzupełniony test odeślij na adres berentmarcin@op.pl do

poniedzialku (27.04.2020r).


Przypomnij do testu:

- nazwy dzikich zwierząt (bear, monkey, snake, tiger, beak, fins, 

wings, emu, kangaroo, platypus, shark)

- nazwy umiejętności (climb, dance, jump, swim, walk, fly, sing, ride

a bike/horse)

- wyrażanie i pytanie o umiejętności :

I can…. Ja potrafię….

I can’t…. Ja nie potrafię…

Can you….. Czy ty potrafisz…?




16.04.2020r.

Temat: It’s got wings. Opisywanie zwierząt.


1. Zapisanie tematu w zeszycie.

2. Przypomnienie nazw zwierząt. Wykonanie zadania online:

https://learningapps.org/1222187

3. Przepisanie nowych nazw do zeszytu:


kangaroo- [kangaru]- kangur

platypus- [platypys]- dziobak

shark- [szark]-rekin

emu-[emu]- struś

beak- [bik]-dziób

fins – [fins]-płetwy

wings-[łinks]- skrzydła


3. Przeczytanie zdań z zadania 15.str.42-podręcznik i dopasowanie do

opisów numerów z właściwym zdjęciem zwierzatka.


4. Zad.13 str. 40 - zeszyt ćwiczeń.




Data: 6.04.2020r.

Temat: Can elephant jump? Czy słoń potrafi skakać? Utrwalenie nazw zwierząt i umiejętności.

 

1. Zapisanie tematu w zeszycie.

2. Utrwalenie nazw zwierząt – wykonanie poniższych ćwiczeń online

 

https://learningapps.org/1287534

 

3. Wykonanie w zeszycie zadania 9 str. 39 (przeczytaj zdanie i dopasuj do niego nazwę zwierzątka z ramki).

 

4. Wykonanie ćwiczenia 7 str. 37 w zeszycie ćwiczeń.



02.04.2020 r.

Temat: Can you climb? Pytamy o umiejętności.

1. Przepisz podane zwroty do zeszytu:

I can ...   Ja potrafię ...

I can't ...   Ja nie potrafię ...

Can you ...?   Czy ty potrafisz ...?

2. Wpprowadzenie nowych nazw dzikich zwierząt:

monkey - małpa

bear - miś

tiger - tygrys

fish - ryba

snake - wąż

3. Obejrzyj poniższy filmik utrwalający nazwy dzikich zwierząt (obowiązują tylko nazwy z tej i poprzedniej lekcji):

Dzikie zwierzęta  - link


30.03.2020 r.

Temat: Look! I can walk. Utrwalenie słownictwa - umiejętności:

climb - wspinać się

dance - tańczyć

jump - skakać

run - biegać

swim - pływać

walk - chodzić

1. Napisz temat w zeszycie.

2. Przypomnij nazwy dzikich zwierząt:

bird - ptak

elephant - słoń

giraffe - żyrafa

hippo - hipopotam

lion - lew

rhino - nosorożec

zebra - zebra

3. Wykonaj ćwiczenie 1, 2 str. 34 w zeszycie ćwiczeń.

4. W celu utrwalenia materiału z lekcji zachęcam do obejrzenia poniższego filmu:

Yes, I can! Odkrywamy umiejętności po angielsku - link











































LICZNIK ODWIEDZIN