p.
Agnieszka Berent
Język
angielski klasa II
22 czerwca 2020r.
Temat: Rewiev- powtórzenie słownictwa ‘UBRANIA’
WYKONAJ ZADANIE Z KARTY PRACY (DOPASUJ NAZWĘ UBRANIA DO ODPOWIEDNIEGO ZDANIA)
15 czerwca 2020
Temat: Rewiev- powtórzenie cz.1- części ciała.
Wykonaj kartę pracy według podanej tam instrukcji. Powodzenia!
Karta pracy - link8 czerwca 2020
Temat: What can you see in the picture? Opisujemy, co widzimy na obrazku.
1. Utrwalenie nazw elementów krajobrazu i środków transportu- wykonaj krzyżówkę interaktywną.
https://wordwall.net/resource/2661455/angielski/landscape
2. Wykonanie zadania 8 str.55
Popatrz na obrazki (1 i 2) na str. 55 i dopisz do zdań (a-f), na którym obrazku widzisz wymieniony w zdaniu element.
Pamiętaj:
There’s..- Tu jest…
There are.. -Tu są….
a) There’s a river.- ….
b) There are three planes.-….
c) There’s a forest.-….
d) There are four tractors.-….
e) There are mountains.-…
f) There are two planes.-….
Data: 4 czerwca 2020r.
Temat: Transport- Środki transportu.
1. Zapisanie tematu.
2. Przypomnienie słownictwa z poprzednich zajęć – zad. 1 str.77 (zeszyt ćwiczeń)
3. Nowe słówka (zapisujemy w zeszycie) :
ŚRODKI
TRANSPORTU:
- boat[bołt]-
łódka
- car[kar]-samochód
- lorry[lori]-ciężarówka
- plane[plejn]-samolot
- tractor[trakta]-traktor
- train[trejn]-pociąg
4. Poznaj wymowę słówek ogladając poniższy filmik (pamietaj, że obowiązują cię tylko wyrazy wymienione w punkcie 3)
https://www.youtube.com/watch?v=BZf6frPNrhg
5. Utrwalanie pisowni poznanych wyrazów – zad. 5 str. 52
Data: 1 czerwca 2020
Temat: Happy Children’s Day. Szczęśliwego Dnia Dziecka.
Dzisiaj jest Wasze święto, dlatego z tej okazji, życzę Wam dużo radości, uśmiechu i samych przyjemnych chwil. Niech się spełnią wszystkie wasze marzenia, a dusza dziecka niech żyje w Was jak najdłużej.
Happy Children’s day!!
28.05.2020
Temat: There are three mountains. Tutaj są trzy góry.
1. Zapisanie tematu.
2. Przypomnienie liczb od 1-10. Wykonaj zadanie interaktywne.
https://wordwall.net/resource/283516/numbers-1-10
3. Popatrz na obrazek z zadania 4 na stronie 53 i napisz w zeszycie ile znajduje się na nim poszczególnych elementów krajobrazu – zapisz w zeszycie.
4. Praca domowa – ćw. 3 str. 53 (zeszyt ćwiczeń)
25.05.2020
Temat: Our world. Nauka nazw elementów krajobrazu.
1. Zapisanie tematu
2. Nowe słownictwo:
- river[riwer]- rzeka
- forest[forest]- las
- lake[lejk]- jezioro
- mountain[małntejn]- góry
- field[filt]- pole
- town[tałn]- miasto
3. Nowe wyrażenie:
There’s…..[derz] – Tu jest…..
4. Obejrzyj filmik z poniższego linku ( od 1 do 7 minuty) i poćwicz pisownię i wymowę poznanych słówek:
https://www.youtube.com/watch?v=v-oGRMOCf6o
5. Praca domowa:
Zad.1 i 2 str. 50 – zeszyt ćwiczeń
18.05.2020
temat: Revision. Powtórzenie materialu z rozdziału 6 “He likes cheese”.
1. Zapisanie tematu w zeszycie.
2. Wykonaj zadania interaktywne w celu utrwalenia słownictwa z rozdziału.
https://learningapps.org/2033871
https://learningapps.org/9489267
3. Zad.18 str.51
Popatrz na tabelkę, w której Colette Linguini mówią, co lubią, a czego nie lubią jeść. Dokończ zdania dotyczące dziewczynki Collette, wpisując nazwę odpowiedniego produktu. Zdania zapisz w zeszycie.
likes-lubi
doesn’t like- nie lubi
Colette:
1. She doesnt’t like………………….
2. She likes…………………
3. She likes…………………
4. She likes……………..
5. She doesn’t like…………….
6. She likes………………….
4. W czwartek 21.05.2020 będzie test z rozdziału 6 “He likes cheese”. Test wyśle p.Ania Michalak indywidualnie na emaile. Rozwiązane testy proszę wysłać na adres berentmarcin@op.pl lub na messanger.
14.05.2020
TEMAT:What’s for lunch? Nazwy posiłków.
1. zapisanie tematu lekcji.
2. Nazwy posiłków (zapis w zeszytach):
breakfast [brekfast]- śniadanie
lunch[lancz]- II śniadanie lub wczesny obiad ok. Godz.13:00
dinner[diner]-obiad
cereal[sirijal]-płatki zbożowe
3. Popatrz na obrazek w zad.14 na str.50 i dopasuj odpowiedni posiłek (breakfast, lunch, dinner):
Picture 1-……………………………
Picture 2-……………………………
Picture 3-……………………………
4. Praca domowa- ćw.13 str.48 (zeszyt ćwiczeń)
11.05.2020 r.
Temat: Story time- Historyjka obrazkowa.
1. Zapisanie tematu w zeszycie.
2. Przypomnienie słownictwa związanego z jedzeniem – wykonanie zadania 2 str.76 -zeszyt ćwiczeń.
3. Zapoznanie się z historyjką obrazkową – str. 48.
Czytamy zdania i odpowiadamy na pytanie:
Does Donald like tomatoes? (Czy Donald lubi pomidory?)
4. Wykonanie ćw. 9 i 10 str. 46- zeszyt ćwiczeń.
7.05.2020 r.
Temat: Vegetables. Nazwy warzyw.
1. Zapisanie tematu w zeszycie.
2. Słownictwo:
carrots[karotz]- marchewka
mushrooms[maszrumz]-grzyby
onions[anjonz]-cebula
peas[piz]-groszek
salad[salat]-sałatka
tomatoes[tomatołz]- pomidory
3. Zadanie poniżej pozwoli utrwalić nazwy warzyw.
https://wordwall.net/pl/resource/1234361/angielski/vegetables
4. Zadanie -piszemy do zeszytu.
Popatrz na rysunki dzieci z ćwiczenia 7 na str. 46, połącz palcem obrazki z produktami i dopasuj numer obrazka do zdania:
He likes salad. - Number….
She likes mushrooms.- Number….
He likes peas. - Number…
She likes tomatoes.- Number…
5. Praca domowa- zad. 6 str.44 zeszyt ćwiczeń.
30.04.2020r.
Temat: Do you like fish? Pytamy o produkty spożywcze, które lubimy.
1. Zapisanie tematu.
2. Przypomnienie słówek z ostatnich zajęć. Wykonanie zadań interaktywnych z poniższych linków.
https://wordwall.net/resource/918515/angielski/tiger-1-unit-4-food
https://wordwall.net/resource/1258873/angielski/food-gra-dominika-1a
3. Podręcznik str.45- zad.4. Popatrzcie na obrazek- Children at a birthday party! Dzieci są na przyjęciu urodzinowym. Spróbuj uzupełnić poniższe zdania w zeszycie, co lubią poszczególne dzieci na obrazku:
Number 1 likes………………………………..
Number 2 likes………………………………..
Number 3 likes……………………………….
Number 4 likes……………………………….
4. Praca domowa
Narysuj talerz z produktami, które chciałbyś (chciałabyś) zjeść na urodzinach kolegi lub koleżanki. Następnie opisz go pisząc I like………………………………...(podaj nazwy produktów).
(pracę mozesz wykonać w zeszycie lub na kartce. Rysunek wyślij na mail berentmarcin@op.pl lub messanger)
27.04.2020r.
Temat: He likes cheese. Nazwy produktów spożywczych.
1. Słownictwo z klasy 1 (chętni do zeszytu)
apple [epyl]-jabłko
banana[banana]-banan
bread[bred]-chleb
cake[kejk]-ciasto
cheese[czis]-ser
chicken[cziken]-kurczak
eggs[egz]-jajka
juice[dzus]-sok
meat[mit]-mięso
milk[milk]-mleko
oranges[orendzys]-pomarańcze
pears[perz]-gruszki
pizza[piza]-pizza
sandwiches[sendłiczez]-kanapiki
spaghetti[spageti]-spagetti
water[łoter]-woda
2. Nowe słówka związane z jedzeniem(do zeszytu)
fish[fisz]-ryba
grapes[grejps]-winogrona
mushrooms[maszrums]-grzyby
strawberries[strołberis]-truskawki
3. Obejrzyj ponizsze filmiki, aby utrwalić wymowę i pisownię słówek z lekcji.Pamietaj, że obowiązują cię tylko wyrazy z punktu 1 i 2, a nie wszystkie występujące w filmach!!
https://www.youtube.com/watch?v=S2hX3N7mHYk
https://www.youtube.com/watch?v=dxdm00GEWjo
4. Zwroty (do zeszytu)
I like….[aj lajk]- Ja lubię…..
I don’t like…..[aj dont lajk]- Ja nie lubię….
Do you like….[du ju lajk]?- Czy ty lubisz…?
5. Zad.1 i 2 str.42-zeszyt ćwiczeń
20.04.2020 r.
Temat: Revision- powtórzenie materiału z rozdziału 5 “I can jump”.
1. Zapisanie tematu lekcji.
2. Utrwalenie słownictwa na temat zwierząt poznanych w rozdziale 5:
- wykonaj poniższe ćwiczenie
https://www.anglomaniacy.pl/wildAnimalsMatching.htm
- Spróbuj znaleźć nazwy zwierząt w wykreślance z załącznika
- wykonaj zadanie 18 na stronie 43 - przeczytaj zdania i napisz
nazwę zwierząt, które pasuje do opisu. Do zeszytu zapisuj tylko
nazwy zwierząt, nie całe zdania.
3. Przygotuj się do sprawdzianu, który napiszesz w czwartek-
23.04.2020r. Karte pracy otrzymasz na maila od wychowawcy –
Anny Michalak. Uzupełniony test odeślij na adres berentmarcin@op.pl do
poniedzialku (27.04.2020r).
Przypomnij do
testu:
- nazwy dzikich zwierząt (bear, monkey, snake, tiger, beak, fins,
wings,
emu, kangaroo, platypus, shark)
- nazwy umiejętności (climb, dance, jump, swim, walk, fly, sing, ride
a bike/horse)
-
wyrażanie i pytanie o umiejętności :
I
can…. Ja potrafię….
I
can’t…. Ja nie potrafię…
Can you….. Czy ty potrafisz…?
16.04.2020r.
Temat: It’s got wings. Opisywanie zwierząt.
1. Zapisanie tematu w zeszycie.
2. Przypomnienie nazw zwierząt. Wykonanie zadania online:
https://learningapps.org/1222187
3. Przepisanie nowych nazw do zeszytu:
kangaroo- [kangaru]- kangur
platypus- [platypys]- dziobak
shark- [szark]-rekin
emu-[emu]- struś
beak- [bik]-dziób
fins – [fins]-płetwy
wings-[łinks]- skrzydła
3. Przeczytanie zdań z zadania 15.str.42-podręcznik i dopasowanie do
opisów numerów z właściwym zdjęciem zwierzatka.
4. Zad.13 str. 40 - zeszyt ćwiczeń.
Data: 6.04.2020r.
Temat: Can
elephant jump? Czy słoń potrafi skakać?
Utrwalenie nazw zwierząt
i umiejętności.
1.
Zapisanie tematu w
zeszycie.
2.
Utrwalenie nazw
zwierząt – wykonanie poniższych ćwiczeń online
https://learningapps.org/1287534
3.
Wykonanie w zeszycie
zadania 9 str. 39 (przeczytaj zdanie i dopasuj do niego nazwę
zwierzątka z
ramki).
4.
Wykonanie ćwiczenia 7
str. 37 w zeszycie ćwiczeń.
02.04.2020 r.
Temat: Can you climb? Pytamy o umiejętności.
1. Przepisz podane zwroty do zeszytu:
I can ... Ja potrafię ...
I can't ... Ja nie potrafię ...
Can you ...? Czy ty potrafisz ...?
2. Wpprowadzenie nowych nazw dzikich zwierząt:
monkey - małpa
bear - miś
tiger - tygrys
fish - ryba
snake - wąż
3. Obejrzyj poniższy filmik utrwalający nazwy dzikich zwierząt (obowiązują tylko nazwy z tej i poprzedniej lekcji):
30.03.2020 r.
Temat: Look! I can walk. Utrwalenie słownictwa - umiejętności:
climb - wspinać się
dance - tańczyć
jump - skakać
run - biegać
swim - pływać
walk - chodzić
1. Napisz temat w zeszycie.
2. Przypomnij nazwy dzikich zwierząt:
bird - ptak
elephant - słoń
giraffe - żyrafa
hippo - hipopotam
lion - lew
rhino - nosorożec
zebra - zebra
3. Wykonaj ćwiczenie 1, 2 str. 34 w zeszycie ćwiczeń.
4. W celu utrwalenia materiału z lekcji zachęcam do obejrzenia poniższego filmu:
Yes, I can! Odkrywamy umiejętności po angielsku - link